De voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Loopsport Zwolle - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Loopsport Zwolle - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Richard

15 Oktober 2008 | Nederland, Zwolle

Welkom op onze site voor de New York City Marathon 2008, welke wij op 2 november met 9 lopers van Loopsport Zwolle gaan lopen. Wij willen ons daarom dan ook graag even voorstellen.

Roeleke Dragt, Karin Hermsen, Dicky Wonnink, Arjo van de Veken, Harry Hilberdink, Rudy Vermeulen, Sibbele Oegema, Marco Wonnink en Richard Wonnink. Gina Oegema gaat als supporter mee.

Na de zomervakantie zijn wij met ons loopschema begonnen. Op zaterdag een lange duurloop oplopend tot 3:45 uur, op maandag een duurloop met brugtraining en op woensdag volgen we de training van Loopsport Zwolle.

Op woensdag 29 oktober vertrekken we naar New York. En we hebben er zin in!

• 16 Oktober 2008 - 17:23

Hans Wieltink:

Voelt iedereen zich al "keigoed"!!!

Hee; veel succes allemaal en ik blijf jullie volgen via deze site!!!